Tribe #769 - SAFT

NLP dan Metafizik, sama atau berbeza?

9:05 PM Rashidah Abd Hamid 0 Comments

Soalan : Saya masih kabur lagi. NLP dan metafizik berbeza ka?

Jawapan : NLP itu adalah pecahan ilmu metafizik. Metafizik ini empangan ilmu, pecahan itulah pergi kepada NLP, sains numbering, aura warna, brain colour, fingerprint, dan sebagainya.

Soalan : Sifu, boleh tahu dari nama saya ni mcm mana sikap saya.. jika tidak keberatan

Jawapan :
NURDIYANA = 539497151

Awak seorang kalau rajin, rajin betul betul
Kalau malas, malas tahap dewa
Nak buat semua benda, tiada fokus, end up buat mcm macam tak menjadi
Aliran kewangan bocor teruk, masuk banyak, keluar pun banyak, kena belajar ilmu pengurusan kewangan
Idea dan perancangan banyak, tapi bertanggung pun boleh tahan banyak jugek
Dalam hati ada taman, mudah kesihan dekat orang
Orang mudah ambil kesempatan atas kebaikan kamu itu

Respon Nur Diyana : 
Yang saya perasan semua benda jadi peluang. Lepas tu tak fokus. Tergopoh2 ambil peluang, kewangan mmg haus 😭 berniaga online tapi susah nak close sale. Saya tak tahu mana nak mula untuk perbaiki

Huraian sifu : 
Kan ada numbers 5 kat nama tu
Kan ada numbers 3 tu kat nama
Kan ada numbers 4 dan 9 tu


1 numbers boleh baca 8000 maksud pelbagai aspek kehidupan manusia, bila refer al quran lagi banyak pecahan maksudnya..ia satu proses pembelajaran yang panjang, praktise make perfect, repeatition is mother of skills

0 comments: