Metafizik

IMQ Entrepreneur Academy

7:29 PM Rashidah Abd Hamid 0 Comments

Bismillah....

Ada yang pm sifu minta nak sifu buka kuota tambahan untuk masuk IMQ ENTREPRENEUR ACADEMY sebab kelewatan membeli passport kerana atas alasan urusan kerja dan sebagainya.

BAIKLAH SIFU BUKA LAGI KUOTA INI FINAL CALL, TUTUP TEPAT JAM 12 tengah malam nie.
Sila bertindak pantas untuk beli passport anda ke sana.

IMQ ENTREPRENEUR ACADEMY adalah sekolah bisness maya mana permulaan adalah MSP. In Sya Allah dalam tahun ini sekolah fizikal IMQ ENTREPRENEUR ACADEMY SDN BHD akan didaftarkan. Di sini kalian diasingkan ikut kepakaran, bakat dan potensi masing masing. Sifu pecahkan kepada 999 pola bakat, business dan kerjaya yang sesuai dengan pola diri masing masing. Di sini kalian akan bersama semua alumni-alumni sifu yang lama kelas kelas X-Men di antaranya seperti Uncle Kay dan Tuan Jiman. Belajar ikut Module, tajuk by tajuk tersusun.

Yang mana bidang kewangan, PAKAR KEWANGAN akan bimbing
Yang mana bidang penulisan, PAKAR COPYWRITING akan bimbing
Yang mana bidang jualan dan pemasaran, PAKAR JUALAN akan bimbing.

Dan banyak lagi, pakar-pakar ini sifu jemput khas mengikut jadual kelas.

Jumpa kalian berminat, kalau passport bernilai RM20 pun buatkan anda berkira untuk bertindak, usah kita bicara tentang kejayaan.

Attention :

Minta check nama anda yang mana beli Ebook bermula 20/01/2017 hingga saat ini, sudah masuk ke IMQ Entrepreneur Academy atau tak.

Kalau tak der, sila pm tepi sifu ya. Kelas pertama iaitu MSP akan bermula bila-bila masa sahaja, setelah selesai MSP, akan diikuti dengan Module FAST, Module Seni Business dan Seni Marketing, sifu tidak akan berseorangan di situ, sifu akan invite pakar-pakar luar yang specialist dalam bidang masing-masing sebagai tenaga pengajar.

TAHNIAH KEPADA MEREKA YANG SUDAH MELAYAKKAN DIRI MASUK KE IMQ ENTREPRENEUR ACADEMY

mereka ini akan kena peram dengan sifu selama 40 hari, umpama akademi fantasia, follow segala SOP sifu beri nanti, dan kita ada kelas online dan fizikal, dan yang best Sifu akan berjumpa ONE to ONE dengan setiap pelajar nanti

In Sya Allah, sebagai menghargai susah payah depa berebut beli passport kemasukan dalam bentuk Ebook yg bernilai RM20.

Yang sure, geng tahajjud tak leh tinggai

In Sya Allah kita beronok ronok di akademi tu.

0 comments: