Metafizik

Nikmat dan Ujian

5:45 PM Rashidah Abd Hamid 0 Comments


Zilla Jelitawan Jutawan 2769 :
Salam sifu maaf buku sop tak update busy sangat sekarang tapi tetap ikut sop so far rezeki datang melutut sungguh di kaki alhamdulliah tanpa disangka.

Farihan Yahya :
Cer Share sikit

Zilla Jelitawan Jutawan 2769 :
Saya dapat close sale 20k dalam masa 2 hari ni dan on the way close sale 200k dalam minggu depan dan akan terima sebuah kereta hadiah dari boos saya honda HRV 3 bulan dari sekarang sifu SOP sifu memang saya follow cuma saya tak update saje di group sebab kekangan waktu untuk pegang phone.

Farihan Yahya :
Alhamdulillah. Tahniah panjatkan kesyukuran pada Allah SWT dengan sujud syukur dan sebagainya..jangan lalai..
YANG BERI PUN DIA
YANG NAK TARIK BALIK PUN DIA
SOP GETARAN KESYUKURAN ITULAH SEBABNYA NAK IKAT NIKMAT SUPAYA TAK LARI JAUH PADA KITA

SOP Buku 555 mana yang buat tu..??
Sifu tanya tu, just as reminder jer.
Selebihnya itu urusan kamu dengan Tuhan.

Zilla Jelitawan Jutawan 2769 :
Tahajud, sedekah, dhuha, surah waqiah, surah rahman, surah sejadah, al-mulk, semua dibuat dan catit sifu cuma dah lama tak muncul di sini kekangan waktu pegang phone.

Tq sifu ilmu yang diberi banyak manfaat pada saya. Selama ni tercari-cari di mana silap.
Sekarang dah jumpa jawapan tu.

0 comments: