Metafizik

Memahami bacaan yang luas & kitaran secara mendalam

5:17 PM Rashidah Abd Hamid 0 Comments


MEMAHAMI BACAAN YANG LUAS & KITARAN SECARA MENDALAM

Tarikh lahir biasa:
Watak dan karekter overall puluhan ribu manusia lahir setiap hari. Kita tak pilih tarikh lahir untuk dilahir tapi sudah ditakdirkan. Overall paten analisis.

Dalaman Tarikh Lahir:
Paten impian dan siapa dimudahkan urusan maka dia bertuah. Jatuh naik sehingga menjumpai diri sendiri kebiasannya pada average 40 tahun. Semoga Allah buka hidayah kita semua. Semuanya bermula dengan Iqra'. Belajar pelbagai bidang jika berpeluang.

4 digit IC:
Sesetengah orang didaftarkan lewat dan tarikh lewat sebab zaman PerangJepun dulu. Cuma no ic sahaja sebagai paten analisis sosiologi di negara tersebut. Baik kerjaya, bidang Industri dan hal kemanusiaan yang lain.

Waktu lahir:
Kitaran perubahan landasan siang dan malam mengikut bulan. Membentuk zon kitaran dan energy alam. Seterusnya membentuk karekter manusia ditambah gen kedua ibubapa.

Kitaran Hijrah:
Harian Jumat sampai Khamis membentuk zon turun naik manusia secara aturan perbulanan dan nombor harian.

Seeloknya bacaan mesti melalui semua analisis semua di atas belum dikira gen ibubapa kiri dan kanan pola manusia.

Pasti semua di atas selari. Itu yang terbaik dan ketepatan membaca 16 digit sekaligus. Ditambah wajah dan bahasa tubuh manusia. Pelbagai gaya bahasa, code bentuk muka dan cara berjalan dan aras belakang manusia. Kaki manusia menunjukkan keturunan dan keluarga. Banyak lagi penelitian yang perlu dipelajari jika ingin menjadi Pendidik Kemanusiaan dalam MSP. Ini hanya serba sedikit asas melalui Tahap Mengenal Diri Sendiri. Ke arah menjadi Insan baik dan hambaNya. Bidang lain Sifu share di lain hari. InshaAllah.

0 comments: