Metafizik

Kajian Kes : Corong Emas & gps rajah insan

6:38 PM Rashidah Abd Hamid 0 Comments


Selamat Petang semua...

Dah selesai ka semua TRAFFIC LIGHT FINANCIAL FLOW, lampu hijau masing masing, untuk awal bulan 5 nie..??

Alhamdulillah....istiqamah sahaja dan lihat sahaja Keajaiban Zakat dan Sedekah..so far macam mana yang masih kekal istiqamah ikut TRAFFIC LIGHT FINANCIAL FLOW masing-masing?

Syuhada Fahruzi :
Alhamdulillah makin ikut makin banyak dapat..last month meningkat 2x ganda..nanti saya share dgn sifu graf nya..

Farihan Yahya :
So far, graf selepas balik dari Program MSP tempoh hari, menaik secara konsisten atau macam mana, balancekan dengan SOP Buku 555 tu

Syuhada Fahruzi :
Saya start ikut sop 555 since bulan 2..dan for the 1st time selama masuk tahun ke-2 dalam dunia pekerjaan bayar zakat..ikut je flow sifu ajar..

Alhamdulillah..sedekah tiap hari dan zakat awal bulan..saya fikir2 balik inilah sebenarya jawapan rezeki saya.

Walaupun kalau dalam buku 555..sedekah harian jalan..tapi income harian kosong mostly, tapi alhamdulillah banyak sangat rezeki saya dapat daripada pelbagai sudut yang bukan daripada segi wang ringgit.

Income bulanan saya terus menaik dengan cara saya berkongsi rezeki (saya perlu tambah pekerja) untuk dapat lebih lagi..

Alhamdulillah syukur..

Farihan Yahya :
Setelah KENAL DIRI, mesin "CORONG DUIT EMAS" dah siap ka belum..??

Syuhada Fahruzi :
Otw tengah ikut step by step sifu

Farihan Yahya :
Bentangkan

Syuhada Fahruzi :
Maaf lmbat sifu..settlekan urusan dgn adik😅

Saya sekarang ikut mesin corong emas bersama kak seri untuk dapatkan corong emas personal.

Jadi,flow dia

Tribe diva & premium class&personal coaching&MSP 2 hari 1 malam

Jadi, di antara celahan corong akan masuk personal punya corong emas

Saya dah try buat personal punya tribe tapi nampak tak boleh pergi jauh😅. So gerak secara berdua dengan kak seri . At the end, saya dah kak seri sama2 dapat ikut flow gps rajah insan.

Farihan Yahya :
Bergerak dalam jemaah, lengkap melengkapi antara satu sama lain...kan dah belajar gabungan potensi diri antara kamu berdua tu, perlu buat apa tahun ini..


0 comments: