Metafizik

Perkongsian Rasa

6:32 PM Rashidah Abd Hamid 0 Comments

Farihan Yahya :
Cikgu Daus ada rupanya..
apa khabar..??

Cekgu Daus :
Alhamdulillah Sifu. Baru Dalam Proses Bangkit. Drpd Income Nak Cecah Ratus Ribu Sebulan. Hilang SegalaNYA Dalam 5 Bulan Lepas. 

Kini Balik Pada Yang Empunya Dunia. Alhamdulillah. Allah Buka Rezeki Dgn BNC. Syukur Ya Allah. Circle Di mana Saya Mgajar Orang Bina Brand Berpengaruh Dalam Masa 7 Hari

Terima Kasih Sifu Farihan Dan Sifu Siddiq. Banyak Mengajar Saya
Saya no 7. Kena Bina Pengaruh Dgn Kedepan. Doakan Saya ye Sahabat2 Sifu Dan Sahabat2 Semua

Farihan Yahya :
itu biasa, semua trainer melalui fasa ini
itulah pengalaman dan perjalanan
So far, follow sharing sifu di tribe SAFT ini ada sesuatu ka
Apa yang sifu sharing di sini adalah 200%
pengalaman RASA dan KEROHANIAN sifu sendiri
utk BANGKIT KEMBALI HIDUP BERTUHAN

Cekgu Daus :
Bila Tiada Jalan Keluar. Cari Diri Kita Yang Dalam. Dgn Kenal DIA Diri Kita Akan Tenang. Alhamdulillah

Tu La Sifu. Bila Diatas. Saya X Beringat. Enjoy Betul. Duit Byk tapi X Memberi. Tuhan Beri Ujian tanda Syg. Allah Nak Saya Sujud Balik Spt Saya susah Dulu 😭😭

Farihan Yahya :
WafiAmfusikum Afala Tubshirun (Surah 51 ayat 21)

"Dan pada diri kamu sendiri kenapa kamu tidak mahu melihat dan memikirkannya"

Cekgu Daus :
Salam Perkenalan sahabat Semua. Follow Sifu Farihan Rapat2. Elmu Kenal Diri Yg Sifu Ajar Ni. Kenal Diri Maka Kenal Allah

Farihan Yahya :
Sifu lebih awal lalui fasa itu, selagi kita tidak jatuh bertelengkup lutut, selagi itulah kita tidak akan bangkit hidup bertuhan

Cekgu Daus :
Kini Bermula Semula Dgn Jadi ENERGIZER Dan Bina Circle BNC Di FB Personal. Bagaimana Di FB Personal Saya Bantu Org Bina Brand Berpengaruh. Melalui Elmu Drpd Sifu2 Saya Belajar. Antara Nya Sifu Farihan Dan Sifu Siduiq

Farihan Yahya :
Kenal diri rata-rata maka nyatalah Tuhan yang nyata

Cekgu Daus :
Mohon Tunjuk Ajar Sifu. 😊
Sahabat Semua. Bila Kita Jatuh. Ketahuilah Bahaya Jalan Keluar Adalah Dgn Elmu
Guru Yang menjadi Wasilah Bawa Kita Jalan Keluar. Sbb Guru Pun Belajar Dan Bersanat


Kita Bljr Drpd Perjalanan Hidup Guru. Seterusnya Kita akan pendekkan perjalanan Kita Utk Kejayaan Dunia Dan Akhirat. 😊😊

0 comments: