Metafizik

Salam Aidilfitri

7:40 AM Rashidah Abd Hamid 0 Comments

Assalamualaikum & Selamat Pagi, semua sihat
Sedar tak sedar, kita sudah tiba di Jumaat terakhir di bulan Ramadhan

Semoga Allah berkati segala amalan kita, dipermudahkan segala urusan, mudah mudah dan sehabis mudah ya.


Di pagi jumaat yang hening penuh syahdu sebelum perginya Ramadhan saya ingin menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf dari semua atas salah silap diri saya terhadap semua. 

Saya manusia biasa punyai dosa yang banyak yang memerlukan keampunan dari semua. Saya mendoakan agar kita semua telah menjalani perintah Allah berpuasa di bulan Ramadhan zahir dan batin..semoga amalan kita diangkat oleh Allah sebagai amalan yang soleh...semoga kita semua peroleh berkat dan rahmat Ramadhan lantas kita berubah..
Ya Allah....ampunilah dosa dosa kami jadikanlah kami dari golongan HambaMu yang bertaqwa dan peroleh rahmatMu...Kami tiada upaya melainkan dengan pertolonganMu...Ya Allah Tuhan sekelian alam jauhkanlah kami dari siksaan api neraka yang amat pedih lagi menyiksakan....Masukkanlah kami ke dalam syurgaMu yang penuh dengan kenikmatan tidak tergambar Dan redhakanlah kami  ya Allah.

Aminnn...... DARI SAYA SEKELUARGA..


0 comments: