Metafizik

Hajat & Impian Besar

9:52 AM Rashidah Abd Hamid 0 Comments


Berapa ramai teman-teman di sini yang ada hajat besar atau mahukan sesuatu..?? 
Boleh share dan sama-sama kita Amiinkan.

Semua pakat share hajat ya, kita ramai-ramai aaamiinkan nanti, then sifu nak share tips yang very powerful agar segala hajat kita tu sampai direct kepada Allah tanpa ada hijab. 

Dah pastikan disertakan juga berapa tahun dah hajat2 tu tak lepas lepas lagi..??

Sila pindah salin dalam SOP Buku 555 masing masing dulu ya.

Boleh boleh

Insyaallah, selepas zohor nanti sifu share Tips yang POWERFUL agar segala hajat yang ditulis ini dengan izin sampai tanpa hijab. 

---------------------------------------------------------------------------------------------------
AYU :
Hajat saya.. Sejak setahun.. 
1. Nak bawak suami pergi haji sama2
2. Nak bawak suami n anak2 pergi umrah sama2
3. Nak bagi  rm 5K secara konsisten pada mak ayah setiap bulan, supaya mak ayah takyah dah kerja untuk sara adik2
4. Nak ada income tetap rm 30K sebulan supaya boleh bantu adik2 yang lain juga anak2 pelajar saya yang mempunyai masalah kewangan..

Fieyza Rawi :
Hajat saya
1. Nak langsaikan semua hutang saya dan suami..
2. Memiliki rumah sendiri..
3. Memiliki kereta sendiri..
4. Memiliki perniagaan yang maju dan berjaya..
5. Diri sendiri dan seluruh keluarga berjaya dunia dan akhirat..
6. Berada didalam rahmat, mendapat redha Allah, disayangi dan dikasihi Allah S.W.T..

Norizah :
Hajat saya
1. Nak bawa Mak , Abah & Adik tunaikan umrah Feb 2018
2. Memiliki Kereta 
3. Lunaskan hutang hutang
4 Keluarga dan saya berjaya di dunia dan akhirat 
5 Mendapat redha Allah Dan Rahmat Allah SWT

Yunus Ismail :
Hajat saya adalah
1. Bebas dari segala hutang yang ada
2. Memilik rumah idaman
3. Dikurniakan cahayamata
4. Dapat bersara awal dan menjadi ftt
5. Hantar ibu dan bapa menunaikan umrah
6. Membeli tanah dan menetap disitu
7. Ditunjukkan jalan bagaimana mencari 1juta yg pertama

Azlin :
Hajat saya
1. Dikurniakan cahaya mata(dah 6thn kawin msh blm ada cahaya mata)
2. Bebas masalah kewangan(langsaikan hutang2 bank)
3. Memiliki rumah sendiri
4. Bawa family menunaikan umrah, inshaAllah
5. Mempunyai business yang kukuh
6. Mampu menaja sekurang2nya 1 rumah anak yatim atau tahfiz

Naniza :
Hajat saya
1) Jadi consistent profitable trader. Tergolong dlm golongan trader yg success 
2) Hutang yg masih berbaki terlunas
3) Selepas ini bebas dari riba. Pembelian keperluan dan kehendak dgn cash
4) Mendapat rezeki ilmu yg berterusan dan ia tidak sia sia

Lydiana Nadia :
Hajat  saya
1. nak selesaikan semua hutang2 saya dgn suami
2. Nak ada saving yg kukuh 
3. Agar suami dgn anak2 mendalami ilmu agama
4. Dapat Membantu ibu bapa dgn mak mertua 
5. Saya nak bebas kewangan agak mampu membeli , dan membantu keluarga

Syuhada Fahruzi :
Hajat saya
1) Berkahwin
2) ada kedai sendiri umur 24 -2019
3) mampu consistent simpan 35% drpd income bulanan
4) dpt tunaikan haji secara pakej tahun 2022 
5)road to income bulanan 8k final 2017-rezeki yg berkat
6)hidup diberkati dan diredhai olehNya
7)fully utilised rezeki yg ada kepada jalan Nya dan yg memerlukan-infaq dan sedekah
8) dapat beli rumah sendiri

Melati :
Hajat saya
1.nak selesaikan semua hutang2 saya Dan suami. 
2.Nak pandai mengaji Al quran dan baca kitab bakarat makiyyah (boleh khatam setiap miggu kitab ne) 
3.kami sekeluarga jadi keluarga yg metaati perintah Allah dan utamakan akhirat serta  dapat  medalami  ilmu  ugama  dgn  lebih  medalam.
4.sayaDapat belajar ilmu hipnotsis dgn mudah dan murah sehingga peringkat Master. 
4.Anak Yang bongsu pandai menghafal Al quran 30juzuk dgn mudah nya. 
5.Bebas dari belenggu hutang dan mampu sedekah rm1000 setiap hari dengan mudah.

Faizah Nor Jalaludin :
Hajat sy:
1)nk perbetulkan tajwid dan bacaan ketika mengaji
2)nk tambah anak
3)nk perbaiki ibadat dlm solat
4)selesaikan hutang sedia ada
5)g haji bersama suami dan anak2

Roslina Buyong :
Hajat besar saya yang belum terlaksana sejak 2 tahun lalu.
1. Untuk bebas hutang piutang peribadi, kereta & kredit kad bernilai lebih kurang RM80 pada disember 2017.
2. Untuk mendapat income bersih dari perniagaan yg sdg dijlnkan sekarang RM50K sebulan before mac 2018
3. Untuk membawa suami, kakak, abang dan adik lelaki mengerjakan umrah pada ramadhan tahun 2018
4. Utk memiliki team biznes yg amanah, telus, kreatif dan mudah dibimbing bg mrnjayakan biznes saya
5. Utk membantu suami berhenti kerja dan fokus kepada biznes keluarga.
6. Utk ank sulong mendapat ketjaya yg diminatinya dan sukses dlm kerjaya tersebut.
7. Utk terus istiqamah dlm menjalankan amal ibadah dan berbuat kebajikan sesama insan dan membantu insan yg susah.
9. Utk mendapat rahmat dan kasih sayang Allah dgn melakukan segala yg diperintahNya dan meninggalkan segala yg dilarangNya..

Alimi Othman :
InsyaAllah hajat saya
a) Ya Allah ya Ghaniy berilah dlm akaun ku simpanan $300,000.00usd pada 31 december 2017
2.Ya Allah Ya Rohman Ya Rohim jemputlah aku dan keluarga ku umrah pada ramadhan akan datang jika tidak berkesempatan tahun ini
3. Ya Allah persiapkanlah rumah ku renovate sempurna terutama dapur dan tandas sebelum 31 Julai atau diberikan rumah sempurna sebagai ganti sebelum 31 julai
4. Ya Allah, jemputlah aku sekeluarga bercuti bersama keluarga sendiri beserta mak ayah saya dan adik beradik di Korea bulan 11 tahun ini seterusnya dapat istiqamah travel sekeliling dunia setiap tahun
5. Ya Allah permudahkan urusanku untuk  menambah aset pembelian rumah lelong sekurangnya 3 biji tahun ini untuk dijadikan rumah sewa_pendapatan pasif 
6. Ya Allah jadikan lah aku jutawan dermawan pada 1hb Januari 2018
7. Ya Allah kurniakanlah aku bisnes partner yang sama-sama memanfaatkan bisnes menuju ke jannah dan add value orang sekeliling menuju ke jannah
8. Ya Allah aku dapat habiskan menulis ebook dan melancarkan jualan sebelum 31/8/2017
9. Ya Allah aku dapat mendaftarkan diri sebagai pelajar phD sebelum 12hb April 2018
10. Ya Allah aku dapat menjadi pensyarah sambilan dengan gaji minima rm15,000 di samping ilmu disampaikan dengan jelas sehabis baik dan menjadi bekal menuju ke jannah.
11. Ya Allah, semoga sebelum 31hb June dapat lah mulakan bisnes sewa kereta sedia ada ini

(Hajat ini mesti dibuka dan dibaca sebelum tidor.selepas bangun tidor dan selepas mengamal zikir)

AMALAN
1.ISTIGFAR 100X @ lebih
2.Selawat 100x @ lebih
3.Laaillahaillah 100x
4.Zikir Ya latif 3000x sehari serta buat bicara hati tentang hajat dan visualisasi
5.sedekah setiap hari
6.Solat Dhuha 4 rakaat minimal
7.Solat tepat waktu
8.solat taubat
9.Solat Tahajud
10.Solat hajat
11.zikir hati Ya Allah Ya Rohman Ya Rohim 500x @ lebih dalam sehari
aamiin ya rabb 

Maslinda Yusoff :
Hajat saya
1) berusaha mencari income lebih untuk melangsaikan hutang pelajaran
2) mencari kehidupan yang lebih baik
3) berbakti kepada kedua orang tua

Cikgu Selina :
alhamdulillah..syukur atas semua yg diberikan Nya...
masih ada hajat yg ingin dicapai;
1. meningkatkan amal ibadat dan membantu mereka yg memerlukan bantuan.
2. bebas dari semua hutang bank.
3. menyiapkan pembinaan rumah kami.
3. membawa ibu bapa dan keluarga umrah dan haji.
4. hubungan anak2 yg harmoni tanpa ada pertelingkahan.
5. memiliki harta berjuta dan dapat membina pusat tahfiz dan rumah anak2 yatim n asnaf.
6. anak2 soleh dan berjaya dlm hidup mereka.

Umie :
Hajat sy yg Ingin tercapai dlm masa terdekt & akan dtg..
1. Ya Allah, Kau keluarkn aku Dan seluruh ahli keluarga Ku dari masalah hutang piutang
2. Aku nk bwa kedua org tua Ku, suami dn ank2 utk menunaikan umrah tahun ini
3. Untuk memiliki Rumah sendiri yg selesa utk Kami sekeluarga
4. Menjadi seorang ank yg solehah,isteri yg solehah Dan ibu yg Baik utk ank2.
5. Berjaya dlm bisnes yg di ceburi, Terus maju dn mndapat income bulanan yg kukuh utk Terus bntu org lain Dan Ingin menjadi slh seorang pnyumbg zakat dn sedekah
6. Mempunyai keluarga yg bahagia dunia akhirat
7. Nak bg kesenangan kpd ma abh..

Rohaizan :
Alhamdulillah..syukur atas semua nikmat yg diberikan oleh Nya...
masih ada hajat yg ingini:
1. meningkatkan amal ibadat.
2. Menunaikan fardu haji pd 2018.
3. Menambah zuriat. Alhamdulillah sekarang dh ada seorang anak.
4. Kebebasan kewangan.Rezeki yg berkat & tidak putus2. Serta dpt membantu golongan yg memerlukannya.
5. Bahagia di dunia & akhirat.
InshaAllah...Aamiin.

Huda Alias :
Hajat Huda :
1. Clear nama dari bankrup
2. Byr segala hutang piutang dalam 50k (anggaran kasar)
3. Beli tanah & rumah utk duduk 3beranak
4. Cantikkan umah mak. Letak vinyl, cat & buat stor.
5. Beli keperluan ank².
6. Bwk mak ayah ke Mekah.
7. Byr bil² umh mak 3k/month
8. Bg duit belanja 2k/month utk mak & ayah
9. Sedekah 1k/month
10. Buka kedai / butik / perniagaan sendiri
Impian ni dr 6tahun lepas lg. Tak dpt capai semua. Setakat bg kt mak & sedekah sikit².

Azureen azmy :
InsyaAllah..hajat sy.
1. Memperbaiki diri dr semua segi ke arah lebih baik.
2. Diketemukan jodoh dan berkahwin pada tahun ini, dipermudahkn utk mendapat zuriat.
3. Mempunyai kerjaya, bisnes dan pendapatan yang stabil.
4. Melunaskan semua hutang2.
5. Bawa mama, abah dan keluarga ke tanah suci dan juga melancong.
Aamiin..

0 comments: