The Nawaitu Project

Sekali bersujud ketenangan ibarat di syurga

8:30 PM Rashidah Abd Hamid 0 Comments


Bismillah

Assalamualaikum wbt.

Maaf mengambil sedikit masa Dato'/Datin, Tuan/Puan, Saudara/i & Sahabat syurga saya.

Di sini saya ada menjalankan satu Program Sekali Bersujud Ibarat Di Syurga di bawah RY_Nawaitu yang dikelola oleh saya sendiri.

Saya mengumpul sumbangan bagi yang ingin menambah SAHAM AKHIRAT yang akan terus mengalir deras pahala. Insha Allah. Asbab sumbangan yang sedikit ini akan membawa kita ke syurga.

Saya akan kumpul Sejadah Putih ini yang saya jahit sendiri dan di bantu oleh beberapa orang ibu tunggal.

Setelah cukup 50 helai saya akan edarkan seluruh Malaysia iaitu di Masjid, Surau, Pondok, Tahfiz, Hentian R&R dan kepada sesiapa sahaja yang memerlukan.

Untuk merasai sama-sama
"Sekali Bersujud Ketenangan Ibarat Di Syurga"

Boleh juga intai-intai saya di :
FB Rihan Yusof
IG Ryhanyusof
Telegram di link @RY_NAWAITU

Segala aktiviti akan di update di semua group media sosial tersebut. Insha Allah

Mohon untuk sahabat-sahabat viralkan. Andainya tidak mampu berinfaq sudilah kiranya kita sampaikan dan hebahkan sudah memadai😃😃😃

Sekalung Penghargaan & Tahniah yang telah sudi menginfaq kejalan Allah swt. Agar usaha kecil kita ini dapat memakmurkan insan lain diluar sana. Insha Allah
Alhamdulillah. Terima Kasih Allah

TERIMA KASIH❤️

Founder Program :
Ry_Nawaitu
"Sekali Bersujud Ketenangan Ibarat Di Syurga"

Ryhan Yusof
(013-4327702)

0 comments: