Metafizik

Nombor telefon dan metafizik

9:10 PM Rashidah Abd Hamid 0 Comments

Bismillah...

No phone kita adalah tempat perhubungan coding-coding. Kemudian dari sini ianya terpecah kepada pelbagai samada kerjaya sebagai apa? Sosiologi kita sesama manusia. Era synchronised kepada media di phone + email + media sosial +bisnes + grouping + semuanya dalam 1.

Jadi era online dan phone kemuncak abad ini bermula tahun 2000 sampai seterusnya. Coding dan sosiologi inilah kemuncak peradaban yang dihiddenkan kepada umat Islam.
Malah orang awam masih blur dan takut dan andaian khurafat. Macam-macam bunyi dan suka berada dalam jahil daripada mengkaji secara rasional.
Sebab itu anda wajib bersyukur di zaman kedajjalan kita masih diberi hidayat memahami ilmu ini.
Anda mesti perasan no phone anda dan momentum emosi.
Kenapa bangsa lain ke depan lebih awal daripada kita?
No phone korang apa? Cuba cerita apa yang mampu anda baiki diri melalui hint numbers tersebut.

Contoh :
Zilla Jelitawan Jutawan 2769 : 012-2582007
Farihan Yahya :
Banyak berangan daripada ACTION, tindakan slow, keliru dengan diri sendiri tak sudah-sudah, kalau rajin-rajin betul, kalau malas tu tinggal semua..ikut mood
Zilla Jelitawan Jutawan 2769 :
Betul sifu kena tukar ke sifu no ni
Farihan Yahya :
Diri kamu yang nak kena tukar, bukan no itu...balik on track balik, betulkan dengan buku 555, ONkan WIFI dengan Maha Pencipta, banyak MEMBERI.
Zilla Jelitawan Jutawan 2769 :
Baik sifu hari ni buku  555 penuh tinggl nak update je kejap lagi now kat luar.
Tq sifu.

Rizuan : 019-7619697
Farihan Yahya :
Banyak idea banyak perancangan, dan alasan pun boleh tahan banyak jugak. Tapi nak tunggu perfect baru nak bertindak, end up masalah tiada penghujungnya..Ego boleh tahan tinggi, kalau tak kenal diri susah nak menerima teguran dan pendapat orang lain. Dirasakan diri semua betul sahaja. Nak menonjol tapi tak tahu nak mulakan di mana.
RizuanBetul sangat.

Suhaimi Yusof 0113-5159769   010-8189769
Farihan Yahya :
Mendesak diri untuk berjaya awal walaupun belum sampai waktunya. Mudah terima apa sahaja kerja dan tugas walaupun penat. Nak berjaya kena penat lelah dulu. Potensi business dan pelaburan akan cepat bila ada pengurusan yang teratur. Muka ketat susah nak senyum tapi dalam hati ada taman bunga.
Suhaimi Yusof : Argggg....betul la tue... Terima kasih Allah..Terima kasih sifu..

Cikgu Roziana013-3666779
Farihan Yahya :
Ziana ni, penat dan letih dah, macam-macam nak buat, takder fokus..Fokus buat sesuatu sampai jadi, baru buat benda lain. Jaga emosi tu banyakkan minum air limau nipis untuk potong sifat baran dalam diri itu. Motivasi terlampau tinggi tapi sukar nak menerima kegagalan. Walaupun agressif mencari rezeki suka akan hal-hal kekeluargaan. Mudah terasa hati dan menyebabkan persekitaran turut ikut sama.
Cikgu RozianaIshh betull sangat. Tq sifu

Aishah Syed Ali019-2997341
Farihan Yahya :
Banyak idea, banyak perancangan tapi tak buat buat..nak tunggu perfect baru nak buat memang tak terbuatlah jawabnya. JUST DO & ADJUST sikit demi sedikit. Buang Ego diri, belajar terima teguran seadanya, kadang-kadang kita merasakan diri kita betul, tapi hakikatnya kita buat hati orang terluka tanpa kita sedari..belajar ilmu pengurusan kewangan dengan betul, aliran duit keluar masuk tanpa dikawal dengan baik. Emosi juga turun naik, kena banyak minum limau nipis untuk potong sifat emosi tak keruan itu. Mudah hanyut lena dibuai mimpi, perlu ada guide untuk tunjuk jalan.
Aishah Syed AliTerima kasih sifu. Banyak kebenaran nya.
Guide untuk tunjuk Jalan ni macam mana sifu?
Memang tak berapa pandai bab aliran duit
Farihan Yahya :
Kena belajarlah, cari ilmu. Perihal duit ini boleh bawa huru hara rumahtangga, dan kadang-kadang boleh bawa isteri hilang taat dan hormat pada suami.
Aishah Syed Ali :
Oooo ilmu tu tentang akaun tu ke?
Atau ilmu macam mana ye sifu? Mohon maaf sifu banyak Tanya. Sebab saya tak berapa faham.
Farihan Yahya :
Ilmu tentang pengurusan kewangan diri dan keluarga lah, stay kat sini, akan tiba di sini kita belajar tentang ini. Nak details boleh pi Akademi.

i'm MamaEr : NOR AZEAH maaf ye nak tanya.. Ni group apa?. Kenapa add saya?.
Farihan Yahya :
ERIN = 5995
Flexible/Inovasi/Kemanusiaan/Kejayaan/kesihatan/keamanan
mudah menempa kejayaan hanya dengan senyuman, bergaya dan sangat menarik. Pantang dengan jualan produk kecantikan dan obses pada high level BRANDS. Sederhana tapi berkelas premium. Bersifat penyayang dan terbuka serta mudah diajak berunding, penyeri majlis. Inginkan kejayaan besar, suka memakmurkan insan dan pandai mencari peluang bisness baru.

Group ini untuk kenali potensi diri, business dan kerjaya mengikut kaedah metafizik sains penomboran Islamik berasaskan Al quran

Assalamuaalaikum..
Selamat datang buat sahabat baru..

Sifu minta maaf buat sahabat yang add kalian ke tribe sifu.

Mereka add kalian
Kerana mereka sayang kan kalian..

In shaa Allah..

Di sini, izinkan sifu belajar dan berkongsi sesuatu bersama kalian.

Kita di sini,
Sama² belajar potensi diri dalam kembali jalan mengenal Allah.

Jika kalian berasa kurang selesa.
Sifu sekali lagi minta maaf.

Boleh left group ni.
Tak pe, sifu tak marah.

Tapi..
Jika betul²..

Ingin mengenal diri, mengenal Allah.

Rapatkan SAFT..

In shaa Allah,
Sama² kita belajar...

Salam perkenalan dari sifu..

0 comments: