Nota Xifu Ihsan

Soal jawab metafizik warna aura diri

10:24 PM Rashidah Abd Hamid 0 Comments


*SOAL & JAWAB METAFIZIK WARNA AURA DIRI*

9 soalan yang kerap ditanya tentang Warna Aura oleh student cikgu.

*Soalan 1*
No. Asas saya 1 & Warna Aura Utama saya ialah hijau tetapi saya sangat suka warna biru, boleh ke ganti dgn warna biru?

Jawapan:
Tidak kecuali tukar tarikh lahir awak @ ignore saja metafizik.

*Soalan 2*
Kalo pakaian dalaman (perempuan) bolah tak pakai warna aura? 

Jawapan
Boleh. Asal bolah beri keyakinan kepada awak.

*Soalan 3*
Warna rumah ikut warna aura saya ke?

Jawapan:
Yes jika awak duduk seorang2. Kalo ramai2, maka jawapan tidak

*Soalan 4*
Macam mana hiasan dalam rumah. Ikut warna aura jugak?

Jawapan
Ikut metafizik arah kejayaan.

*Soalan 5*
Apa beza status warna aura
1st - paling menyerlah, 
2nd - menyokong energi
3rd - stabil energy

Jawapan
1st - Paling kuat / menyerlah aura diri kita menjadi lebih 'wow'.

2nd - menyokong energi wow cuma kurang

3rd -  lebih mengawal diri kita. Tidak sesuai pakai jika nak jumpa orang/urusan. Sesuai pakai mix n match dgn no.1 & no. 2

*Soalan 6*
Warna kereta ikut warna aura saya?

Jawapan
Ikut warna metafizik kereta.

*Soalan 7*
Warna aura khas untuk pakaian sahaja?

Jawapan 
Tidak. Termasuk aksesori pakaian seperti cermin mata, topi, gelang, jam tangan & lain2.

*Soalan 8*
Kalo hari-hari pakai warna aura boleh tak? Asas saya 2 cikgu.

Jawapan:
Boleh jer! Janji awk postif macam pengasas FB. Hari-hari pakai baju sama.

*Soalan 9*
Macam manaa dengan baju warna saya lain yang melemahkan energi saya cikgu?

Jawapan
Allahuakbar! Pakai kat rumah, sedekah ke @ jual sebagai baju prelove

#xifuihsan
#cikgukiky2769
#warnaaurarock
#metafizikohsem
#setgaramaura99
#coachsolehah

0 comments: