Tips Zyan

Masalah close sale - cod

7:39 AM Rashidah Abd Hamid 0 Comments


Ada dapat soalan ni.. nanti saya jawab

Ok biasanya kalau cust nak cod/pick up ni.. sebab dia tak yakin dengan kita.. tak percaya kita.. jadi apa saya buat? 

Saya cuma ikut pesanan tuan suffian salahudin je... tunjuk testimoni barang dah sampai... 

Setel... 

Ataupun kalau boleh cod.. buat je.. macam stokis saya yang saya cerita dalam laporan percuma tu.. guna cod je 100 pcs.. 2 hari abis.. iklan kt mudah.my je..

Tapi dalam kes kat atas tu sis tu jual tudung borong.. ramai yang nak cod.. dah bagi testimoni barang sampai pun takde kesan.. 

So macam mana?

Dah la dia main dropship je...cod memang tak bole lah.. so macam mana? 

Hmmmm

Sebelum saya sambung.. saya nak ucap selamat datang pada ahli baru.. jemput scroll dari atas untuk baca tips2 perniagaan dan pemasaran... jangan risau bagi yang rasa terlambat... teruskan join...nanti saya akan recap juga sikit2... 😊😊😊

Ok ni jawapan saya... yg sambungan tadi..


Niche tudung ni agak sengit kat fb.. kalau tak percaya.. anda cuba taip tudung borong.. berlambak page yang keluar.. tu belum lagi yang promosi kat group kat profile.. bagi saya dah crowded sangat.. melainkan kalau anda ada brand sendiri.. yamg tu kes lain.. sebab tu saya cadang pada sis tu buat cara lain dari yang org lain buat.. rujuk tips-tips sebelum ni ye.. saya dah explain bab ni.. huhu... ok saya harap saya menjawab soalan sis tu dan anda-anda semua yang mungkin tertanya soalan yang sama..

Nanti saya sambung tips yang ke 32.. eh bukan nanti.. esok... 

Assalamulaikum..

0 comments: