Tips Zyan

Iklan yang tidak menjual

8:30 AM Rashidah Abd Hamid 0 Comments


Iklan Shell, pak cik ni tak ckp pun dia isi minyak.. dia cakap cuma singgah beli barang otw nak amik anak dia... https://www.youtube.com/watch?v=U9TU3ovD6Ig

Perhatikan ayat dalam video.. 

".. to get things like this.. it is my routine.. "  perasan tak? 

Cuba kalau dia cakap.. I buy this thing.. its only rm4.00 ... 

Hmm... kalau tak perasan tak pe lah... 😂😂

Wow.. lg 80 members je nak cukup 3k .. terima kasih pada yang sudi share canel ni.. terima kasih sangat sangat.. saya rasa nak buat cabaran.. ada hadiahnya..  Malam nanti saya bagi tau.. 

Selamat datang saya ucapkan kepada member baru.. sila scroll untuk tips2 sebelum ni....

Tahniah sebab lambat join 😂😂...

Mohon bantuan anda semua boleh? Minggu hadapan saya kena bagi talk berkenaan video marketing di putrajaya... Maka dengan itu saya sedang melakukan kajian pemasaran menggunakan teknik video..  

Minta bantuan anda untuk like dan komen video ini .. jika dapat share lagi bagus... di google plus, twitter atau facebook.. 

Video ini saya hasilkan sendiri.. sekadar experimen, jadi video tak berapa profesional... 

Hasil experiment jika berjaya saya akan kongsikan di canel ini juga kelak...  Terima kasih 😊😊  



0 comments: