Getaran Kesyukuran Diri

Getaran Kesyukuran 02/40

9:14 AM Rashidah Abd Hamid 0 Comments

Surah al Aadiyaat ayat 1-5 (100:1-5)
"Demi kuda perang yang berlari kencang dengan terengah-engah, dan kuda yang mencetuskan api dengan pukulan (kuku kakinya), dan kuda yang menyerang dengan tiba-tiba di waktu pagi, maka ia menerbangkan debu, dan menyerbu ke tengah-tengah kumpulan musuh."

Aku bersyukur hari ini berjaya juga mujahadah untuk bangun Solat Tahajjud walaupun perasaan malas menguasai diri.

Aku bersyukur Kak Ngah Akma telah mula buat posting di instagram baru yang akan membantuku dalam pemasaran perniagaanku.

Aku bersyukur telah mula mendapat idea dan mula menulis semula di facebook peribadi untuk aku mulakan pemasaran Personal Branding diriku di media sosial.

Aku bersyukur suami mendapat rezeki dari jualan komputer kepada rakannya untuk membeli barang dapur kami.

Aku bersyukur dapat menyelesaikan kesemua bayaran untuk pinjaman kereta vivaku dan sekarang sedang menunggu geran sampai ke CIMB Shah Alam (Dari cawangan Kuantan).

Aku bersyukur dapat meneman suami minggu ini membuat 2 belian monitor dan laptop serta barang2 komputer di Plaza Alam Sentral, menjadikan masa2 berharga yang kami luangkan bersama.

Aku bersyukur terpilih sebagai salah seorang peserta dalam program Level Up anjuran pihak MDEC untuk aku meningkatkan lagi ilmu bisnes serta mengembangkan lagi perniagaanku.

Alhamdulillah segala puji bagi Allah Tuhan sekalian alam.
Dialah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

Rashidah Hamid
28/9/2017
Shah Alam, 9.14pagi

0 comments: