monolog

ANDAI KU TAHU….

8:30 PM Rashidah Abd Hamid 0 Comments

4 Syaaban 1429H

Salam alaik..
Akhirnya,dapat juga lirik lagu ni..1st time dengar lagu ni hari Sabtu lepas, masa konsert ke-7 Akademi Nasyid.. cicik yg nyanyi..nape sblm ni cam xpenah perasan ade lagu ni ye?? :) :)


Andai ku tahu (UNGU)
Andai ku tahu
Kapan tiba ajalku
Ku akan memohon Tuhan tolong panjangkan umurku..

Andai ku tahu
Kapan tiba masaku
Ku akan memohon Tuhan jangan Kau ambil nyawaku..
Aku takut akan semua dosa-dosaku
Aku takut dosa yang terus membayangiku..

Andai ku tahu
MalaikatMu kan menjemputku
Izinkan aku mengucap kata taubat padamu
Aku takut akan semua dosa-dosaku
Aku takut dosa yang terus membayangiku..

Ampuni aku dari segala dosa-dosaku
Ampuni aku menangis ku bertaubat padaMu
Aku manusia yang takut neraka
Namun aku juga tak pantas di syurga...

Andai ku tahu
Kapan tiba ajalku
Izinkan aku mengucap kata taubat padaMu
Aku takut akan semua doa-dosaku
Aku takut dosa yang terus membayangiku
Ampuni aku dari segala dosa-dosaku
Ampuni aku menangis ku bertaubat padaMu...



Syahdu je bila dengar lagu ni..terasa sgt akan kelemahan diri yang kadangkala t’sasar, x mampu utk istiqamah di jalan yang sepatutnya..

0 comments: