Getaran Kesyukuran Diri

Getaran Kesyukuran 06/40

7:21 AM Rashidah Abd Hamid 0 Comments

Ar-Ra'd ayat 11 (13:11)
Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penajganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesugguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada suatu kaum sehingga mereka mgnubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melondungi mereka selain daripadaNya.

Aku bersyukur 

Aku bersyukur 

Aku bersyukur 

Aku bersyukur 

Aku bersyukur 

Aku bersyukur 

Aku bersyukur 

Alhamdulillah, segala puji bagi Allah Tuhan sekalian alam.
Dialah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

Rashidah Hamid
2/10/2017
Shah Alam, 7.45pagi

0 comments: