My Brain Dump

9:22 AM Rashidah Abd Hamid 0 Comments

Pernah terbaca sebelum ini cara-cara untuk brain dump mengosongkan fikiran kemudian menyusun kembali apa yang penting untuk dibuat. Saya ada kongsikan cara-caranya sebagaimana yang disarankan oleh penulis tersebut DI SINI.

Jadi, di bawah ini antara senarai yang ada di dalam kepala saya saat ini. Saya tuliskan satu demi satu tanpa sebarang pengelasan terlebih dahulu. 

- labelkan / manage whatsapp bisnes.
- siapkan database customer bulan Jan 2018 (whatsapp/beli)
- buat fb group premium BS
- masukkan / invite cust yang dah buat belian bulan Jan 2018.
- buat template sistem point.
- masukkan rekod belian cust 2015-2018 dan masukkan point reward.
- siapkan jadual posting Feb 2018.
siapkan template gambar dan video untuk posting.

Ok, itu antara senarai Brain Dump saya yang perlu saya siapkan. Sekarang, mari kita mulakan dengan menyusun kesemuanya satu demi satu ikut keperluan ~ mana yang nak dibuat dahulu, mana yang nak dibuat kemudian.

0 comments: