Tips business Pengasas AUOLIYA

Bagaimana untuk cekal dalam business??

6:02 PM Rashidah Abd Hamid 0 Comments


Assalamualaikum... Terima kasih kerana berada bersama saya dan AUOLIYA. In shaa allah saya akan kongsikan tips dan pengalaman saya sepanjang perjalanan business sebagai seorang ibu dan isteri. 

Typo akan selalu berlaku sebab saya tulis direct dan secara spontan dan terus post. 😊

Pertama saya kongsikan tentang 1 soalan yang sering saya terima..

BAGAIMANA UNTUK CEKAL DALAM BUSINESS ?? 

Untuk saya... saya sangat jelas mengapa saya perlu cari pendapatan tambahan. Saya meletakkan anak pengebab utama. Walau hidup ditanggung suami tapi saya sedar backup perlu ada. 

Kita tak pernah tahu apa yang akan berlaku kemudian hari. Saya sangat terusik dengan 1 cerita Thailand di mana suami dia curang di tempat kerja kerana sangat terpikat dengan wanita yang cantik berfesyen. 

Ketika itu saya cermin diri, sejak menjadi surirumah.. fesyen terkini dah lama saya tinggalkan. Tak ada lagi nak makeup2. 

Hidup ni sentiasa ada persaingan. Termasuk dalam rumahtangga kita. Saya tak nak tenggelam dalam isu tu. 

Ini sekadar perkongsian. 

Boleh tanya apa jua soalan di no personal saya : 019-2609500.

0 comments: