Nota Bisnes

Aplikasi untuk edit gambar

8:07 AM Rashidah Abd Hamid 0 Comments


Bismillah. 

Perkongsian pendek. Biasanya orang bisnes mesti selalu fikir apa apps yang boleh digunakan untuk edit gambar kan? Kalau boleh mestilah nak gambar nampak cantik & kemas. ;)

Disebabkan ramai selalu tanya saya pakai apps apa untuk edit gambar atau buat quotes, meh saya nak share. :) 

Fotorus
Cameran Collage
Font Studio 
PicsArt
Phontos
Typorama 

Ini yang saya rasa mudah & cantik. Kadang-kadang untuk satu gambar tu saya guna 2 atau 3 apps. 😅 Cuma saya tak pasti semua Ini available untuk Android atau tidak. Dan ada juga gambar yang graphic designer kami yang buat, tak guna apps tapi Photoshop atau A.I (guna laptop).

Lagi satu kalau nak tahu apps apa yang best atau sesuai untuk kerja-kerja anda, boleh cuba google "best apps for photo editing" atau sebagainya. 

Boleh dipanjang-panjangkan kepada kawan-kawan. Moga bermanfaat. :) 

#elsajidashare

0 comments: