Tips Pemasaran Instagram

Revolusi manipulasi instagram

12:27 PM Rashidah Abd Hamid 0 Comments


Alhamdulillah, setelah berhari-hari berpenatan dengan team2 JV, In Sya Allah produk ini bakal menemui anda bermula Jumaat ini.
Revolusi Manipulasi Instagram

Satu pembaharuan modul 2016 yang lebih terkini berbanding yang penah saya keluarkan seperti sebelum ini.

Antara yang membezakannya adalah dalam modul terbaru ini, saya dedahkan tambahan:

- sehingga 9 teknik naikkan followers secara targeted
- bagaimana nak kuasai permainan gambar dan post yang menarik
- robot IG
- Insta Ads
- kuasa database
- 4 strategi buat duit BERGANDA dalam Instagram


Keseluruhan ada 17 Modul
17 modul ini bersamaan sepatutnya kelas yang saya anjurkan dari pagi sampai malam, tetapi, saya padatkan supaya sampai petang sahaja.
Itu pun dah ramai yang mula lesu dan ada yang tahan kencing.

Jadi, saya cuba pack dan padatkan lagi menjadi satu siri panduan yang complete disini.

In Sya Allah Jumaat ini bakal menembuasi news feed kalian kalian.

Tetapi, untuk hari ini dan esok, saya nk buka tawaran KHAS jika ada yang berminat untuk lalukan pra tempahan (pre order) pada harga SPECIAL.
cuma serendah RM70 sahaja!


Bila dibuka secara rasmi nanti harga pasti berlainan dan sedikit tinggi )

Jadi, jika ada yang berminat untuk pre order dan tahu lebih lanjut boleh layari : 

www.teknikjualaninsta.com 

TAWARAN PRE ORDER INI sah sehingga ESOK sahaja :)

0 comments: