Tips Pemasaran Instagram

Kelas Pemasaran Instagram

1:42 PM Rashidah Abd Hamid 0 Comments



Salam semua, sedikit update, ada beberapa orang yang mesej saya tanya berkenaan ada ke buat kelas berkaitan IG. 

Saya memang jarang buat kecuali atas beberapa jemputan. 

Tetapi In Sya Allah untuk permulaan 2016 ini, saya cuba anjurkan satu kelas, cuma.. agak terhad.

So, saya update sedikit di sini

PENDAFTARAN BAKAL DITUTUP !

Tinggal lagi beberapa tempat kekosongan.

Apa yang akan dicover sepanjang 1 hari ni?

- fundamental dan asas Bisnes di Instagram
- cara setup profile berpengaruh
- teknik teknik naikkan follower termasuk TARGETED FOLLOWER
- teknik tingkatkan engagement dalam Instagram
- strategi #tags
- copywriting in Insta
- Basic Insta Ads
- Database marketing
- Robot IG (cara buatkan akaun anda diurus secara automatik termasuk schedule post)
- BONUS : Cara buat duit di IG tanpa jual produk

* termasuk beberapa suprise lain (^____________^) tunggu

Yuran tak masuk akal..

Biasanya untuk satu kelas saya caj RM150.

Tapi untuk 30 orang sahaja special kelas ni cuma RM75 sahaja.

p/s : jangan risau datang kelas murah ni, tak ada sebarang upsell advacne kelas, private coaching.. modul yang disampaikan adalah modul penuh. 

Ada yang nk "lock date"

Okay, jika berminat, boleh lihat detail disini :

https://docs.google.com/forms/d/148GsyzWt99fmEpVQpPk2Mg0YzyBtMv1-ZdDJ2vFvjk0/viewform?usp=send_form

*jika anda masuk ke link di atas dan dapati dah tak boleh buka bermaksud, PENDAFTARAN TELAH PUN DITUTUP.


0 comments: